Vel de oppgir 1 liter pr 10.000 km, dette for evt reklamasjoner
Jeg ser her i noen innlegg at dette er ikke unormalt, da skal jeg gi meg med det, sålenge jeg selv ikke har personlig erfaring med r modellene. Jeg kjørte 8000 før oljeskift i sommer på min k75 91 mod, med nivået i glasset akkurat på den røde prikken, og ved oljeskift kunne jeg ikke med mine auger se noe forbruk. Men detter er en boxer motor post så dette passer vel ikke inn her
Men at ikke min bruker noe synsmessig på glasset, så har den selvfølgelig brukt noe, mener de oppga 0,25 pr 10.000 km i boka mi. Men det betyr at r modellene skal bruke 75% mer enn min k virker rart, men er det sånn så er det sånn. Det er sikkert levelig å leve med 1 lit pr 10.000, men tenkte på den første posten her om at blårøyken velta ved oppstart, da er det jo nok noe overhaling pågang da?
Og jeg har i tankene en boxer som nr 2 sykkel, men da en r 100 rs

av de gamle, og må være ærlig og si at evt oljeforbruk er ikke det første jeg skal tenke på sålenge ikke blårøyken forfølger meg på veien.
Må legge til her att mc brukes kun på lengre turer over 30 mil.
Siterer her en setning fra en MC kamerat: Vi er den siste generasjon som får leke oss med bensin.